Kundo Mail

Kundo Mail - Smart og moderne mailhåndtering for bedrifter og kundeservice

Trøtt på flagg, etiketter og bortglemte mail i Outlook? Flytt mailhåndteringen til Kundo Mail! I Kundos verktøy finner dere alle funksjoner dere behøver for å enkelt kunne jobbe som et team, med store mengder e-post og felles innbokser. Dere får full kontroll over alle innkommende mail, og kan enkelt håndtere flere henvendelser samtidig. Smarte funksjoner sikkerstiller at alle mail får svar. Dere ser hvem som jobber med hva, det som må følges opp, samt hvilke spørsmål som ofte kommer igjen. Høres ikke det bra ut? Bestill en gratis demo. Vi viser hvordan det skal gjøres!

Fordeler med å flytte mailhåndteringen til Kundo Mail

  • Få alle mail på ett sted

    Ta kontroll over alle mail gjennom å samle all innbokser og mail på ett og samme sted.

  • Raskere saksbehandling

    Gi innkommende mail et unikt nummer for å et enklere samarbeid og raskere svar.

  • Tydelig hvem som eier konversasjonen

    Se hvem som jobber med hva, og hvem sitt ansvar det er å svare.

  • Automatiske regler

    Med automatiske regler kan dere på forhånd bestemme hvordan innkommende mail skal fordeles internt.

  • Ferdige svar for en rask saksbehandling

    Spar tid gjennom å bruke ferdige svar på ofte forekommende spørsmål.

  • Brukervennlig kontrollpanel

    Kundo Mail håndteres i samme enkle kontrollpanel som Kundos øvrige produkter.

Bedrifter som bruker Kundo Mail

Har dere flere innbokser for info@, kontakt@, og kanskje support@? Da er Kundo Mail den perfekte løsningen for dere. Kundos verktøy for mailhåndtering passer både organisasjoner og bedrifter som jobber med felles-innbokser. Les hva noen av dem synes om Kundo Mail.

Byggfabriken forteller om hvordan Kundo, sammen med deres syn på kundeservice, i dag er en viktig del av Byggfabrikens e-handel.
Kontroll og skalerbarhet i Auctionets kundeservice.

Slik fungerer Kundo Mail

  1. Videresending av mail til Kundo

    Å komme i gang med Kundo Mail er enkelt. Dere velger hvilke e-postadresser dere vil videresende til Kundo, og gjør så de ønskede innstillingene i verktøyet.

  2. Kunder og besøkende sender mail som vanlig

    Kundo Mail fungerer som en vanlig e-post for kundene. De kan, akkurat som før, maile på samme adresser som tidligere. Det er for dere at det nå blir enklere!

  3. Nye mail vises som ubesvarte i Kundos dashboard

    Dere ser raskt ubesvarte e-poster i Kundos lettoverskuelige dashboard. Symboler viser hvem som jobber med hva, og om en e-post har ligget ubesvart for lenge. Konversasjoner kan tildeles, følges opp, og kategoriseres.

  4. Historikk og statistikk

    Alle konversasjoner lagres, og de blir søkbare for framtiden. Alle historikk som har med en bestemt kunde å gjøre kan søkes fram. Overskuelig statistikk viser antall konversasjoner, svartider, kategorier og mye mer. Månedsrapporter sendes ut med et tydelig sammendrag av aktiviteten i de ulike innboksene.

Få all kundeservice i Kundos smarte alt-i-ett-løsning

Kundo Mail er ett av flere smarte verktøy fra Kundo. Mailen håndteres i samme enkle kontrollpanel som Kundo Forum, Chat, Knowledge og Social. På denne måten kan dere enkelt ha oversikt over flere kanaler samtidig, uten å måtte hoppe mellom ulike verktøy og tjenester. Spar tid, penger og resurser ved å samle all kundeservice på ett og samme sted. Bestill en kostnadsfri demo, så kommer vi forbi og forteller hvordan man gjør!

Kostnadsfri demo

Kundo Mail følger de nye GDPR-direktivene!

På samme måte som de andre produktene fra Kundo, følger Kundo Mail alle krav og regler i henhold til den nye personvernforordningen (GDPR). Samtlige produkter har all nødvendig støtte for å håndtere innsamlede personopplysninger.