Kundo Knowledge

Hvorfor Kundo Knowledge?

  • Strukturert og søkbart

    Guider publiseres i en eller flere kategorier, og er søkbare gjennom en kraftfull søkefunksjon. Du kan skape synonymer og andre alternative søkeord.

  • Oppdatert og kvalitetssikret innhold

    Utse ansvarlig person for innhold i de ulike guidene, og få melding når det er på tide å granske samt oppdatere innholdet.

  • Tilpasse til ditt varemerke

    Utseendet på Kundo Knowledge kan enkelt tilpasses din grafiske profil. Du kan også plassere Kundo Knowledge på et subdomene til den egne webbsiden.

  • Kraftfull og smidig publisering

    Det er enkelt å forhåndsgranske hvordan guider ser ut, både på datamaskin, lesebrett og telefon. Publiser innhold med støtte for formatering av overskrifter, lenker, bilden og filmer.

  • Innsikter og løpende feedback

    Dere ser enkelt hvilke guider som bør forbedres. Dette takket være feedbacken fra kundene. Dere kan også koble til eksterne statistikkverktøy som for eksempel Google Analytics.

  • Smidig oppstart

    Kundo Knowledge er en skytjeneste. Det er ikke noe du må installere, uten du er i full gang etter bare noen få klikk!

Slik bruker du Kundo Knowledge

  1. Lag en egen kunnskapsbank på Kundo

    Dere kan raskt og enkelt skape en kunnskapsbank på Kundo. Vi hjelper til med alle skritt på veien, samt med å tilpasse kunnskapsbanken til den egne grafiske profilen. Vi kurser alle medarbeidere og viser hvordan dere tydelig kan lenke inn kunnskapsbanken på hjemmesiden.

  2. Enkel publisering av spørsmål og svar

    I Kundo Knowledge får dine kundeservicemedarbeidere et enkelt verktøy for å raskt kunne publisere guider og kunnskapsartikler. Dere slipper det omstendige arbeidet med å publisere eller oppdatere informasjon på hjemmesiden. Dere kan formatere guidene og bruke bilder, overskrifter, lenker og alt annet som kan forventes.

  3. Kunder søker i kunnskapsbanken

    Kunder finner veien til kunnskapsbanken via hjemmesiden eller søk på Google. En tydelig søkefunksjon leder kunden til eksisterende spørsmål og svar, slik at de ofte ikke behøver å kontakte dere. Kundo Knowledge kan også brukes internt på for eksempel et intranett.

  4. Kundene gir feedback

    Kunden kan vise om guiden var til hjelp eller ikke, og kan da også bli presentert for alternative kontaktveier. Dere får statistikk over hvilke guider som fungerer bra, og hvilke som kan forbedres.

  5. Oppdatert og aktuelt

    Dere kan utse ansvarlig person for innhold. Denne får fortløpende påminnelser om å granske det som personen er ansvarlig for. Dere blir sikre på at kunnskapsbanken inneholder aktuell og relevant informasjon.

Er Kundo Knowledge noe for deg? Bestill en demo.