Skip to content

Self service på kundens premisser

Med vårt hjelpesenter og en søkbar kunnskapsbase kan kundene dine både finne svar på de vanligste spørsmålene og kontakte deg hvis det er nødvendig.

pexels-kampus-production-8428078
  • Reduserer raskt antallet gjentagende spørsmål

  • Rask installasjon og enkel oppdatering

  • Enda raskere med hjelp av AI

14 Help Center Delerbjudande Kunskapsplattformen

Reduserer raskt antallet gjentagende spørsmål

Med et Help Center kan du tilby kundene dine raske svar på spørsmålene deres og samtidig redusere gjentagende henvendelser til kundeservice. Samle dine veiledninger og vanlige spørsmål i en søkbar FAQ på nettsiden din.

Kundoheadway-5QgIuuBxKwM-unsplash

Rask installasjon og enkel oppdatering

Våre systemer er utviklet for å gi deg den beste servicen. Installasjonen går raskt, og teamet ditt kan enkelt endre og oppdatere informasjonen dere velger å publisere. Hvis dere for eksempel lanserer et nytt produkt eller en ny tjeneste, er det bare å legge til nye veiledninger, spørsmål og svar.

patrick-untersee-pI_2wdcdiDE-unsplash

Enda raskere med AI-hjelp

Noen ganger trengs et personlig svar, men hvis du kobler e-posten din til hjelpesenteret, kan det likevel gå raskt. Vår AI-funksjon gir deg raskt forslag til svar basert på innhold fra veiledningene dine, spørsmål og svar.

"De fleste foretrekker å finne svar selv. Mange trenger vår hjelp, men ikke i kontortiden."

Veronica Karlsson Tapio, Forretningsutvikler

Säffle (2)

Veronica Karlsson Tapio, Forretningsutvikler

Inspiration och insikter

Fremtidssikre kundeservicen deres