Slik reduserte Arla antall henvendelser med 65%
Med over 800 innkommende mail i måneden, bestemte Arla seg for å finne en løsning der kundene selv...
Med vårt hjelpesenter og en søkbar kunnskapsbase kan kundene dine både finne svar på de vanligste spørsmålene og kontakte deg hvis det er nødvendig.
Reduserer raskt antallet gjentagende spørsmål
Rask installasjon og enkel oppdatering
Enda raskere med hjelp av AI
Med et Help Center kan du tilby kundene dine raske svar på spørsmålene deres og samtidig redusere gjentagende henvendelser til kundeservice. Samle dine veiledninger og vanlige spørsmål i en søkbar FAQ på nettsiden din.
Våre systemer er utviklet for å gi deg den beste servicen. Installasjonen går raskt, og teamet ditt kan enkelt endre og oppdatere informasjonen dere velger å publisere. Hvis dere for eksempel lanserer et nytt produkt eller en ny tjeneste, er det bare å legge til nye veiledninger, spørsmål og svar.
Noen ganger trengs et personlig svar, men hvis du kobler e-posten din til hjelpesenteret, kan det likevel gå raskt. Vår AI-funksjon gir deg raskt forslag til svar basert på innhold fra veiledningene dine, spørsmål og svar.
"De fleste foretrekker å finne svar selv. Mange trenger vår hjelp, men ikke i kontortiden."
Veronica Karlsson Tapio, Forretningsutvikler
Veronica Karlsson Tapio, Forretningsutvikler
Med over 800 innkommende mail i måneden, bestemte Arla seg for å finne en løsning der kundene selv...
Camilla Fransson jobber i dag som kundesupportansvarlig i Hemglass, og hun forteller oss om...
Er du klar til å ta steget inn i den fjerde industrielle revolusjonen? I en æra der teknologien...