Kundo Forum

Hvorfor Kundo Forum!

  • Minske antall saker

    Forumet lar kundene finne svar uten å måtte kontakte dere. Antallet spørsmål som kommer igjen og igjen går ned, og bedriften får tid til annet.

  • Selvhjelp hele døgnet

    Kundene kan få svar når som helst på døgnet da de kan finne svar på nesten alle spørsmål. Kundene opplever større tilgjengelighet og mer åpenhet.

  • Alltid aktuellt og oppdatert

    Når innholdet bygges opp av kundene som etterspør informasjon, ligger dere ikke lenger steget etter når det gjelder hvilken informasjon som skal finnes i FAQ.

  • En vei inn

    Forumet fungerer som en "digital kundetjeneste" - kundene behøver ikke lure på hvem de skal kontakte for hva, på bedriften tildeles sakene internt.

  • Enkelt å finne svar

    Innholdet er overalt der kundene er. Fra Google, fra Facebook. Og det går utmerket å integrere forumet med både hjemmeside, samt søkefunksjonen der.

  • Personlig bemøtelse

    Kom kundene nærmere. Få feedback, berøm og forbedringsforslag. Gjør varemerket sterkere gjennom en åpen dialog.

Slik bruker du Kundo Forum

  1. Skap et forum på Kundo

    Vi skaper et forum på Kundo og hjelper dere på alle steg på veien, samt tilpasser forumet den grafiske profilen dere allerede har. Vi kurser bedriftens medarbeidere og tipser om hvordan dere klart og tydelig integrerer forumet på hjemmesiden for å skape rett effekt.

  2. Kunden søker blant eksisterende spørsmål og svar

    Kunden fant fram til forumet via hjemmesiden eller et søk på Google. En tydelig søkefunksjon leder kunden til eksisterende spørsmål slik at de ofte ikke behøver kontakte dere

  3. Kunden kan skrive et nytt innlegg

    Om kunden ikke finner svar på spørsmålet eller allikevel ønsker å kontakte dere, er det enkelt å skrive et nytt innlegg i forumet. Dere velger om innleggene skal være synlige fra første stund, eller om de først må granskes.

  4. Nye innlegg og kommentarer vises i dashboard

    Medarbeiderne ser ubesvarte innlegg og nye kommentarer i det oversiktlige dashboardet på Kundo. Symboler viser hvem som jobber med hva, om innlegget har ligget ubesvart for lenge osv. Konversasjoner kan tildeles, følges opp og kategoriseres. Dere har full kontroll over kundedialogen og styrer selv hva som skal vises i forumet og hvem som kan publisere nye innlegg.

  5. Historikk og statistikk

    Oversiktlig statistikk viser antall innlegg, samt kommentarer, svartider, hvilke kunder som er mest aktive i forumet mm. Månedsrapporter sendes ut med et tydelig sammendrag og aktiviteten den seneste måneden. Rapporter kan skreddersys i samarbeid med oss på Kundo.

Er Kundo Forum noe for deg? Bestill en demo.