Skip to content

Et forum engasjerer døgnet rundt

Forum gjør kundeservice mer tilgjengelig og engasjerende ved å gi rask tilgang til tidligere spørsmål og svar, som skaper tillit og gir innsikt for å forbedre kundeopplevelsen.

microsoft-365-7mBictB_urk-unsplash
  • Brukergenerert innhold

  • Reduserer gjentakende spørsmål

  • Kundene hjelper hverandre

pexels-tim-douglas-6205509

Levende kundeservice

Et forum gjør kundeservicen din levende og oppdatert. Kunden får raskt tilgang til tidligere kundespørsmål og svar med en enkel søkefunksjon, og finner de ikke svaret, kan de enkelt stille et eget spørsmål til kundeservice-teamet ditt. Ved å publisere svarene til kundene åpent, hjelper dere ikke bare én kunde om gangen, men alle fremtidige kunder med samme spørsmål.

Et forum øker tilliten, gir deg engasjerte kunder og verdifull innsikt som kan brukes til å utvikle kundeservicen. Med kunden i førersetet får du også brukergenerert innhold og sørger for at du alltid har relevant informasjon tilgjengelig. Dette gir mulighet til å interagere med kundene og bli sett på som personlige og nære rådgivere.Brukergenerert innhold Når nye brukergenererte spørsmål kommer inn, kan du enkelt oppdatere forumet med kundens spørsmål og ditt svar. Med brukergenerert innhold får du en kundeservice som både øker tilliten og forbedrer kundens engasjement i merkevaren din. Du får et innhold som er aktuelt og levende, og som raskt møter kundenes behov.

08 Forum Delerbjudande Self Service

Brukergenerert innhold

Når nye brukergenererte spørsmål kommer inn, kan du enkelt oppdatere forumet med kundens spørsmål og ditt svar. Med brukergenerert innhold får du en kundeservice som både øker tilliten og forbedrer kundens engasjement i merkevaren din. Du får et innhold som er aktuelt og levende, og som raskt møter kundenes behov.

linkedin-sales-solutions-wS73LE0GnKs-unsplash

Reduserer gjentakende spørsmål

Ved å publisere kundenes spørsmål og svar i et forum, hjelper du ikke bare én kunde med sitt spørsmål, men alle andre kunder som kommer etter med samme spørsmål. Kundene finner svaret selv, noe som reduserer antall innkommende henvendelser. Du og teamet ditt kan også publisere egne spørsmål og svar for å skape enda rikere innhold som hjelper kundene til å hjelpe seg selv.

pexels-barbara-olsen-7869558

Kundene hjelper hverandre

Siden kundene kan søke og se tidligere spørsmål og svar direkte, hjelper de hverandre. Hvis problemet er helt nytt, kan de enkelt kontakte kundeservice direkte i forumet og dermed hjelpe andre kunder å få svar på samme spørsmål. Det er også mulig å redigere både spørsmål og svar for å tilpasse, berike innholdet og øke relevansen.

"Vårt mål var å redusere antall henvendelser med 25 %. At vi nesten umiddelbart reduserte det med 65 % er fantastisk."

Christina Bröthlin, Arla

Arla_case-1

Christina Bröthlin, Arla

Inspirasjon og innsikt

Fremtidssikre kundeservicen deres