Kundo Chat

Hvorfor Kundo Chat!

  • Hjelp kunden å komme rett

    Gi ekstra hjelp til de som ikke finner svaret selv, og forbedre den opplevde servisen og tilgjengeligheten.

  • Hjelp til flere

    Med Kundo Chat er dere på plass med en gang det trengs, og dere når de målgrupper som ellers ikke hadde kontaktet dere.

  • Raskere saksbehandling

    Tiden dere bruker per sak minsker. Og til forskjell fra telefon kan dere prate med flere kunder samtidig.

  • Smarte funksjoner

    Ferdige svar for å slippe skrive samme sak igjen og igjen, se hvor på siden kunden befinner seg mm.

  • Overtreffe forventningene

    Chat er ofte den best likte kanalen, samtidig som kundene oftest ikke forventer seg denne servisen.

  • Økt salg

    Kom kundene nærmere og løs deres problemer.

Slik bruker du Kundo Chat

  1. Plasser chatten på hjemmesiden

    Velg hvilke sider chatten skal vises på, og plasser noen koderader på hjemmesiden. I selve verktøyet tilpasser dere chattens utseende, samt hvem som skal kunne svare i chatten.

  2. Kunden chatter med dere

    Chatten vises på hjemmesiden når en medarbeider er tilgjengelig. Kunden klikker på chatten, møtes av en velkomstmelding og kan deretter begynne å chatte.

  3. Medarbeidere svarer på chatten

    Chatten blir automatisk tildelt en tilgjengelig medarbeider som får beskjed i Kundo. Medarbeideren kan nå besvare chatten, se hvilken side kunden befinner seg på, og kan sende og ta imot filer. Flere chatter kan handteres samtidig.

  4. Historikk og statistikk

    Alle chatter spares og blir søkbare. De kan tagges, tildeles og følges opp. Kunden kan kontaktes via e-post. Oversiktlig statistikk gir nyttig informasjon om antallet chatter og hvordan disse har blitt handtert.

Er Kundo Chat noe for deg? Bestill en demo.