Kundo Chat

Fordeler med Kundo Chat

  • Brukervennlig verktøy

    En pen, mottagelig og brukervennlig chatt. Like enkel å bruke for deg som for dine besøkende.

  • Et personlig møte

    En kundechatt gjør at dere, på nettstedet, kan tilby den personlige tilstedeværelsen som de besøkende forventer seg.

  • Raskere saksbehandling

    Raskere enn mail, enklere enn telefon. En chatt hjelper med å løse de besøkendes problem med en gang.

  • Smarte funksjoner for effektiv kundeservice

    Ferdige svar, statistikk, tildeling av saker, samt flere andre funksjoner som gjør det enklere for de som jobber med kundeservice.

  • En chatt hjelper fler

    En digital chatt øker sjansene for kontakt med flere målgrupper. Dere kan dessuten håndtere flere chatter samtidig.

  • Øk salget på nett

    Øk salget gjennom å alltid være tilgjengelig for potensielle kunder på nett.

Slik jobber våre kunder med Kundo Chat

Økt konvertering med Kundo Chat på hjemmesiden.

Slik virker Kundo Chat

  1. Plasser chatten på hjemmesiden

    Velg hvilke sider chatten skal vises på, og skriv inn noen koderader på nettstedet. Dere tilpasser chattens utseende samt hvem som skal kunne svare på chatter direkte i Kundos kontrollpanel.

  2. Kunden chatter med dere

    Chatten vises på nettstedet når dine medarbeidere har valgt å vise seg tilgjengelige på chatten. Kunden klikker på chatten, blir automatisk ønsket velkommen og kan deretter enkelt stille de spørsmål som han eller hun måtte ha.

  3. Medarbeidere svarer på chatten

    Chatten tildeles automatisk til en tilgjengelig medarbeider som da får en tydelig melding i Kundo. Medarbeideren kan nå svare på chatten, se hvilken side kunden befinner seg på, samt sende og ta imot filer. Dere bestemmer selv hvor mange chatter som skal kunne håndteres samtidig.

  4. Historikk og statistikk

    Chatthistorikk spares og blir søkbar, også for senere anledning. De kan kategoriseres med tagger, tildeles kollegaer og markeres i fall de krever oppfølging. Chatter registreres på kundens kundekort og dere kan raskt se om kunden har kontaktet dere også gjennom andre kanaler. Oversiktlig statistikk gir informasjon om antall chatter og hvordan disse har blitt håndtert.