Enkel chat til din hjemmeside
Med en chat på nettsiden din blir du mer tilgjengelig og kan hjelpe kundene og besøkende på en personlig måte. Å chatte med kundene er en velprøvd metode for å øke kundetilfredsheten.
-
Enkelt å komme i gang
-
Smarte funksjoner for rask service
-
Sikker legitimering med BankID
Brukervennlig chat-funksjon
Gjør det enkelt for kundene dine å komme i kontakt med deg. Kom i gang med en responsiv og brukervennlig kundechat. Chat-funksjonen er like enkel å bruke for deg som for dine besøkende.
Personlig service med en kundechat
Ved å chatte med kundene dine tilbyr du den personlige tilstedeværelsen på nettsiden som besøkende og kunder forventer i dag. Med et chatverktøy vil deres service, tilgjengelighet og kundetilfredshet øke.
Hjelp kundene dine raskere med en chat på nettsiden
Raskere enn e-post, enklere enn telefon. En kundechat hjelper deg med å løse besøkendes problemer umiddelbart. Med en chatfunksjon kobler du besøkende direkte til servicepersonell, slik at kundene dine slipper lange ventetider.
Effektiviser dialogen med chat-assistenten
Chat-assistenten søker i ditt forum og kunnskapsbank i sanntid når kunden skriver sitt spørsmål, og presenterer relevant hjelpmateriale. Hvis svaret ikke er tilstrekkelig, kan kunden enkelt gå over til å chatte med kundeservice, noe som gjør supporten både raskere og smidigere.
Chat trygt med BankID
Med Kundos chat kan du tilby legitimering med BankID når du chatter med kundene og besøkende. Enkelt og trygt.
Utforsk flere produkter
"Vi har mottatt over 4000 chatter i år og kan likevel opprettholde disse lave svartidene."
Les om hvordan Carlsberg jobber effektivt med kundeservice ved hjelp av Kundos produkter.
Les om hvordan Carlsberg jobber effektivt med kundeservice ved hjelp av Kundos produkter.