Kundo Social

Fordeler med Kundo Social

  • Se alt som skrives til dere på ett og samme sted

    Er det vanskelig å ha oversikt over alt som skrives til dere på Facebook? Med Social samles alt på ett sted, i realtid!

  • En innlogging, flere verktøy og kanaler!

    Flytt håndteringer av spørsmål i sosiale medier til et verktøy der det fins kundeservice. I Kundo samler dere mail, chatt, forum og sosiale medier.

  • Den personlige kontoen blir unødvendig

    Med Kundo Social behøver dere ikke koble sammen private kontoer på Facebook for å kunne svare i bedriftens navn. Dere bestemmer hvilke medarbeider som skal svare, direkte i Kundo.

  • Smarte funksjoner for bedre samarbeid

    Se hvem som jobber med hva, tar notater, tildel en kollega, eller marker for oppfølging.

  • Se og besvar recensjoner

    Se og svar på recensjoner dere, eller deres produkter/tjenester, får på Facebook.

  • Messenger, kommentarer och inlägg

    Med Kundo Social kan ni enkelt läsa och hantera allt som skrivs direkt till er Facebook-sida, i Facebook Messenger, och på era delade inlägg och bilder.

Slik bruker du Kundo Social

  1. Knyt sammen Facebooksiden med Kundo

    Å komme i gang med Kundo Social er enkelt. Det går raskt å kobble sammen en Facebookside med Kundo. Deretter kan dere velge hvem som skal kunne svare på Facebook, direkte fra Kundos dashboard.

  2. Kunden skriver til dere på Facebook

    Alt som skrives til dere på Facebook vises nå direkte i Kundo. Redaktørene kan enkelt svare på kommentarer og innlegg uten å måtte logge inn på Facebook.

  3. Nye kommentarer og meldinger vises som ubesvarte i dashboard

    Dere velger hvordan dere vil håndtere nye spørsmål i Kundo Social. Hvert ubesvart spørsmål vises tydelig, og dere ser hva andre kunder eventuelt har skrevet i samme tråd. Kommentarer og meldinger kan fordeles mellom kollegaer, og dere ser hvem som jobber med hva, hva som er ubesvart, samt alt som behøver å følges opp.