Kundo Social

Kundo Social - høsten 2018!

Kundo Social gjør at dere kan håndtere spørsmål og kommentarer fra Facebook i selve Kundo. Dere får bedre kontroll og oversikt over hva som skrives, hvem som svarer, samt hva som må gjøres. Alt i samme, enkle dashboard som for Kundos øvrige produkter. Enklere kan det ikke bli!

Kundo Social lanseres under siste halvdel av 2018, men du kan allerede nå vise interesse for tjenesten. Vi holder deg oppdatert med de seneste nyhetene og aktivitetene som har med lanseringen av Kundo Social å gjøre.

Slik bruker du Kundo Social

  1. Knyt sammen Facebooksiden med Kundo

    Å komme i gang med Kundo Social er enkelt. Det går raskt å kobble sammen en Facebookside med Kundo. Deretter kan dere velge hvem som skal kunne svare på Facebook, direkte fra Kundos dashboard.

  2. Kunden skriver til dere på Facebook

    Alt som skrives til dere på Facebook vises nå direkte i Kundo. Redaktørene kan enkelt svare på kommentarer og innlegg uten å måtte logge inn på Facebook.

  3. Nye kommentarer og meldinger vises som ubesvarte i dashboard

    Dere velger hvordan dere vil håndtere nye spørsmål i Kundo Social. Hvert ubesvart spørsmål vises tydelig, og dere ser hva andre kunder eventuelt har skrevet i samme tråd. Kommentarer og meldinger kan fordeles mellom kollegaer, og dere ser hvem som jobber med hva, hva som er ubesvart, samt alt som behøver å følges opp.