Vakttelefon
Trenger du assistanse utenom våre åpningstider?
Skulle det oppstå et nødstilfelle utenom våre åpningstider kan du ta kontakt med vår vakttelefon.
Vi presiserer at vakttelefonen kun skal benyttes i forbindelse med nødstilfeller som brann, vannlekkasjer, lås- eller nøkkelproblemer.
Nødstilfeller
Nødstilfeller ved vannlekkasje gjelder ikke vaskemaskin eller oppvaskmaskin som ikke fungerer som de skal. Ved tett sluk anbefaler vi deg først å sjekke sluket selv og samtidig vannlåsen. Om vannet renner unna – selv om det går sakte, telles dette ikke som et nødstilfelle.
Nødstilfeller ved brann gjelder ikke komfyr som ikke fungerer, kun ved brann.
Lås- og nøkkelproblemer
Har du låst deg ute av leiligheten eller har nøkkelproblemer gjør vi oppmerksom på at ved innlåsing etter kontortid (17.00 – 08.00) vil det påløpe en innlåsingskostnad som du selv må godkjenne og betale.
Kontakt oss gjerne ved å:
Skulle det oppstå et nødstilfelle utenom våre åpningstider kan du ta kontakt med vår vakttelefon.
Vi presiserer at vakttelefonen kun skal benyttes i forbindelse med nødstilfeller som brann, vannlekkasjer, lås- eller nøkkelproblemer.
Nødstilfeller
Nødstilfeller ved vannlekkasje gjelder ikke vaskemaskin eller oppvaskmaskin som ikke fungerer som de skal. Ved tett sluk anbefaler vi deg først å sjekke sluket selv og samtidig vannlåsen. Om vannet renner unna – selv om det går sakte, telles dette ikke som et nødstilfelle.
Nødstilfeller ved brann gjelder ikke komfyr som ikke fungerer, kun ved brann.
Lås- og nøkkelproblemer
Har du låst deg ute av leiligheten eller har nøkkelproblemer gjør vi oppmerksom på at ved innlåsing etter kontortid (17.00 – 08.00) vil det påløpe en innlåsingskostnad som du selv må godkjenne og betale.
Kontakt oss gjerne ved å:
- Ringe vår kundeservice: 23292000 ( 08:00 - 17:00)
- Ringe vår vakttelefon: 480 60 200. ( 17:00 - 08:00)
- Dersom du ønsker å legge inn en serviceforespørsel til vårt team kan dette gjøres via vår nye kundeportal MyHome
Følg innlegget
0
følgere
Slettet kommentar