Ung kvinne sitter med laptop
Velkommen til

Heimstadens hjelpesenter

  1. Forum
  2. Hvordan sende inn klage

Hvordan sende inn klage

Hei,
Jeg ønsker å sende inn en klage på støy fra en av naboleilighetene.
Hvordan gjør jeg dette?

MartineOpprettet: 13 August, 2019, 12:20
  • Hei,
    takk for din henvendelse, det er et veldig viktig og relevant spørsmål.

    Det gleder oss at du ønsker et hyggelig bomiljø i bygården, og vi setter pris på at du tar deg tid til å sende inn informasjon som kan bistå til dette. Det er alltid mest effektivt å ta kontakt med naboen selv, slik at dere sammen kan finne en løsning. Vi har også forståelse for at dette ikke alltid lar seg gjøre. Klagen kan derfor rettes til oss.

    Skriftlig klage sendes til kundeservice@heimstaden.no hvor du beskriver de sjenerende forholdene, eventuelle hendelser som har funnet sted (tid og dato) samt hvilke leilighet det gjelder.

    Vi vil ta kontakt med gjeldende leietaker og gjøre det vi kan for å bevare et hyggelig bomiljø. Er det et vedvarende problem ønsker vi at dere fortsetter å melde fra, slik at vi får dokumentert problemet. Videre prosess av slike saker kan ta lang tid, og vi ber derfor om deres tålmodighet og forståelse for at sakshåndteringen må foregå på riktig vis av hensyn til alle parter og gjeldende lovverk.

    Igjen, takk for at du sier ifra, slik at vi kan fortsette arbeidet med å skape omtenksomme bomiljøer
    Martine - KundeserviceBesvart : 13 August, 2019, 12:29
  • Brannalarm gikk 02:00, og har gått på og av hele dag. Heimstaden sier service er på veg. I mellomtiden er bopel ubeboelig. Bekymring rundt uregelmessighet ved brannoanel ble meldt Fredag 25.09 kl 13:00. Beboere småbarnsfamilier er urolige og opplever at Heimstadennikke tar beboernes sikkerhet på alvor. Det bes om alternativ bopel for alle- også småbarnsfamilie som ikke snakker så godt norsk.
    EvaBesvart : 27 September, 2020, 12:32
  • Hei Eva
    Takk for din henvendelse. Vi setter stor pris på at du informerer oss om dette, og vi vil gjøre det vi kan for å rette opp i feilen.
    Driftsleder har mottatt denne meldingen og vil snarest mulig utbedre problemet.
    Vi tar kontakt med deg på mail for videre korrespondanse
    Anne - KundeserviceBesvart : 28 September, 2020, 11:08

Legg til en kommentar eller opprett en ny post

Dette er et åpent forum, og ditt navn og innlegg kan sees av alle. Din e-postadresse vises aldri offentlig.