Til seneste kommentar

Hva skjer hvis jeg ikke har dekning på kortet?

Hei Bilkollektivet!
Hva skjer hvis jeg bruker bil og ikke har nok penger på betalingskortet mitt?
Bilkollektivet

Kommentarer

  • Hei.

    Du må sørge for at det er nok penger når du bruker bil. Hver reservasjon belastes kort tid etter endt reservasjon. Hvis du ikke har dekning på kortet får du purring og du kan få et purregebyr. Ved manglende betaling blir kontoen sperret for å opprette nye reservasjoner og etter 7 dager med manglende betaling vil også alle fremtidige reservasjoner kanselleres. 

    Dette gjør vi for å hindre misbruk.

    Dette er i henhold til vilkårene (pkt 7) og prislisten vår.

    Hvor mye turen kommer til å koste ser du når du reserverer i Appen. Her kan du også legge inn forventet antall kilometer for å få beregnet riktig kilometerpris. Slik skal det ikke være noe problem å vite hvor mye penger du må ha på kortet. Du kan også velge å å forhåndsbetalehvis det er ønskelig
    Morten Munch-Olsen Daglig leder
    (Oppdatert )
  • Hei, Jeg hadde ikke dekning på kortet når jeg låste bilen men overførte kort stund etterpå da jeg så at det ikke var nok på konto, hvor lang tid tar det før dere prøver å belaste kortet på nytt slik at man kan booke på nytt? 😀
    Linda
  • Hei. Du får ganske umiddelbart en e-post med purring og mulighet til å betale manuelt. Kontoen åpnes igjen med en gang regningen er betalt.
    Morten Munch-Olsen Daglig leder

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.