Til seneste kommentar

Får ikke reservert bil. "Kjøretøyet kan bare benyttes med smartkort..."

...den aktuelle kontoen har ingen kort aktivert ennå." Men vi har jo faktisk de gamle kortene fortsatt. Må de aktiveres? Hvordan gjør jeg det?

Og er det virkelig slik at man må ha tilgang til app i mobiltelefon for å få åpnet bilene? Hva med tekniske problem eller når batteriet er tomt? Ikke få ganger telefonen er død etter en lang dag (på jobb/tur etc.), spesielt nå om vinteren.
Anonym

Kommentarer

  • Hei,

    Smartkortet det refereres til er Bilkollektivets "gamle" kort for åpning og låsing av bilene. Disse kan inntil videre fortsatt benyttes, men bare på biler som har mobildekning. Vi har også noen biler, som den du forsøkte å reservere, som inntil videre kun kan bruke smartkort (dette er biler som vil få den nye teknologien snart).

    Vi har hatt problemer med overføring av noe data fra det gamle systemet, men skal være ryddet opp nå.

    Dersom du har smartkort, men fortsatt har problemer med å reservere, ta gjerne kontakt direkte på chat epost eller telefon, så hjelper vi deg.
    Haakon

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.