Problemer med internett
Dersom du får problemer med internett skal du kontakte Telenor på 91509000 for å registrere deg.
Du må oppgi kundenummeret til ditt område:
Husk at du kan sjekke driftsmeldinger på nett via:
https://kabel.canaldigital.no/hjelp/sok-etter-feil/
Dersom det ikke er registrert feil må du ringe Telenor. Avtalen vår med dem er at de skal hjelpe alle våre beboere med problemer- vi tar regningen dersom de må sende nytt utstyr. Utstyret skal ligge igjen på boligen når du flytter ut. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ikke får den hjelpen du burde ha fått etter gjentatte samtaler med Telenor.
Du må oppgi kundenummeret til ditt område:
- Storgata: 20545852
- Københavngata: 21149883
- Trondheimsveien: 20912348
- Wilsesgate: 20646126
- Gøteborggata: 21877786
- Sandakerveien 76 A og B: 21808686
Husk at du kan sjekke driftsmeldinger på nett via:
https://kabel.canaldigital.no/hjelp/sok-etter-feil/
Dersom det ikke er registrert feil må du ringe Telenor. Avtalen vår med dem er at de skal hjelpe alle våre beboere med problemer- vi tar regningen dersom de må sende nytt utstyr. Utstyret skal ligge igjen på boligen når du flytter ut. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ikke får den hjelpen du burde ha fått etter gjentatte samtaler med Telenor.
Følg innlegget
1
følgere
Slettet kommentar