Problemer med internett

Dersom du får problemer med internett skal du kontakte Telenor på 91509000 for å registrere deg.

Du må oppgi kundenummeret til ditt område:
  • Storgata: 20545852
  • Københavngata: 21149883
  • Trondheimsveien: 20912348
  • Wilsesgate: 20646126
  • Gøteborggata: 21877786
  • Sandakerveien 76 A og B: 21808686
Du må fortelle at du er leietaker på Anker Studentbolig, adresse og bolignummer. Merk at du må være på boligen når du ringer Telenor.


Husk at du kan sjekke driftsmeldinger på nett via:

https://kabel.canaldigital.no/hjelp/sok-etter-feil/

Dersom det ikke er registrert feil må du ringe Telenor. Avtalen vår med dem er at de skal hjelpe alle våre beboere med problemer- vi tar regningen dersom de må sende nytt utstyr. Utstyret skal ligge igjen på boligen når du flytter ut. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ikke får den hjelpen du burde ha fått etter gjentatte samtaler med Telenor.
Tone Anmeld upassende innhold

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.