Skip to content

Forenkle e-posthåndteringen din

Med Kundos e-posthåndteringssystem får kundeserviceteamet ditt full oversikt over alle innkommende e-poster og kan jobbe samarbeidsmessig i GDPR-sikrede innbokser.

luca-nicoletti-dzbSQkqZzUw-unsplash
  • Full oversikt over alle innkommende saker

  • Smarte funksjoner for sømløst samarbeid

  • AI og automatisering for effektiv kundeservice

pexels-tiger-lily-4484072

Enkel og sikker e-posthåndtering for alle saker

Konsolider alle e-poster og innbokser i ett system. Vårt verktøy gir teamet ditt en klar oversikt over innkommende e-poster og den nåværende statusen for hver sak. Vi oppfyller selvfølgelig alle GDPR-krav for å sikre databeskyttelse og trygg informasjonsbehandling.

05 Mail Helhetserbjudande Styrkan i samarbete

E-posthåndtering som forenkler teamarbeid

Kundos e-posthåndteringssystem er designet for effektivt samarbeid og klar oversikt, noe som gjør det enkelt for team å håndtere e-poster og saker sammen. Systemet sikrer klar ansvarlighet, rask oppfølging av ubesvarte henvendelser, og enkel tildeling av saker til riktig person—både innen teamet og med eksterne partnere.

13 Mail Delerbjudande Ärendehantering

Effektiv e-posthåndtering med AI og automatisering

Kundos e-posthåndteringssystem utnytter AI og automatisering for å strømlinjeforme kundeservicen. Automatiske regler sorterer og tildeler saker, mens AI-funksjoner som Smarte svar og Smarte forslag gjør det enkelt å gi raske, personlige svar og anbefale relevante hjelpemidler. Resultatet er smidigere håndtering og høyere kundetilfredshet.

Utforsk flere produkter

AI Chat for umiddelbar service og enestående opplevelser

Oppdag en ny måte å levere kundeservice på som skaper enestående opplevelser for kunder, agenter og ledere.

Read more

Omfattende sakshåndteringsløsning

Sentraliser alle sakene dine i ett system for enkel håndtering, enten de kommer fra e-post, chat, sosiale medier eller samtaler.

Read more

Styrk teamet ditt og øk kundetilfredsheten med CSAT-undersøkelser

Oppdag hvordan vår kundeundersøkelse (CSAT) transformerer rutineoppgaver til givende aktiviteter.

Read more
"Med dagens volum ville Outlook ikke fungert"

Etter hvert som Kila Möbler vokste, økte også kravene til kundeservice. Med riktig løsning har de klart å håndtere et betydelig økt volum uten å gå på bekostning av kvaliteten.

kilamobler_hubspot-1

Etter hvert som Kila Möbler vokste, økte også kravene til kundeservice. Med riktig løsning har de klart å håndtere et betydelig økt volum uten å gå på bekostning av kvaliteten.

Fremtidssikre kundeservicen deres