Skip to content

Forenkle din mailhåndtering

Med Kundos mailhåndteringssystem får kundeserviceteamet full oversikt over all innkommende mail og kan jobbe sammen i GDPR-sikrede innbokser.

luca-nicoletti-dzbSQkqZzUw-unsplash
  • Full oversikt over alle innkommende saker

  • Smarte funksjoner for sømløst samarbeid

  • AI og automatisering for effektiv kundeservice

pexels-tiger-lily-4484072

Enkel og sikker e-posthåndtering for alle saker

Konsolider alle e-poster og innbokser i ett system. Vårt verktøy gir teamet ditt en klar oversikt over innkommende e-poster og den nåværende statusen for hver sak. Vi oppfyller selvfølgelig alle GDPR-krav for å sikre databeskyttelse og trygg informasjonsbehandling.

05 Mail Helhetserbjudande Styrkan i samarbete

Mailhåndtering som forenkler teamwork

Kundos mailhåndteringssystem er utviklet for effektivt samarbeid og oversikt, slik at team enkelt kan håndtere mail og saker sammen. Systemet sikrer tydelig ansvarsfordeling, rask oppfølging av ubesvarte spørsmål og enkel tildeling av saker til riktig person – både internt i teamet og med eksterne partnere.

13 Mail Delerbjudande Ärendehantering

Effektiv mailhåndtering med AI og automatisering

Kundos mailhåndteringssystem bruker AI og automatisering for å effektivisere kundeservice. Automatiske regler sorterer og tildeler saker, mens AI-funksjoner som Smart Replies og Smart Suggestions gjør det enkelt å gi raske, personlige svar og anbefale relevante hjelpeguider. Resultatet er smidigere håndtering og økt kundetilfredshet.

Utforsk flere produkter

AI Chat for umiddelbar service og enestående opplevelser

Oppdag en ny måte å levere kundeservice på som skaper enestående opplevelser for kunder, agenter og ledere.

Read more

Komplett løsning for saksbehandling

Sentraliser alle sakene dine i ett system for enkel håndtering, enten de kommer fra e-post, chat, sosiale medier eller samtaler.

Read more

Styrk teamet ditt og øk kundetilfredsheten med CSAT-undersøkelser

Oppdag hvordan vår kundeundersøkelse (CSAT) transformerer rutineoppgaver til givende aktiviteter.

Read more
"Med dagens volum ville Outlook ikke fungert"

Etter hvert som Kila Möbler vokste, økte også kravene til kundeservice. Med riktig løsning har de klart å håndtere et betydelig økt volum uten å gå på bekostning av kvaliteten.

kilamobler_hubspot-1

Etter hvert som Kila Möbler vokste, økte også kravene til kundeservice. Med riktig løsning har de klart å håndtere et betydelig økt volum uten å gå på bekostning av kvaliteten.

Fremtidssikre kundeservicen deres