Kundo Knowledge

En digital kunnskapsbank og FAQ for nettstedet ditt!

Behøver dere et enkelt verktøy for å publisere digitale guider, instruksjoner eller en FAQ? Med Kundo Knowledge får dere nettopp det! I verktøyet publiserer dere raskt og enkelt digitale guider, instruksjoner, artikler og informasjon. Alt presenteres i en digital kunnskapsbank som til utseende matcher det varemerket dere har, og der dere bestemmer hvem som har tilgang. Best av alt, verktøyet er en skytjeneste som er meget enkel å bruke, og som vi hele tiden utvikler og forbedrer. Bestill en gratis demo, og vi viser hvordan alt fungerer!

Fordeler med Kundo Knowledge

  • Strukturert og søkbart

    Guider publiseres i en eller flere kategorier, og er søkbare via en kraftfull søkefunksjon. Dere kan selv skape synonymer og alternative søkeord.

  • Smart widget på nettstedet

    Med en pen widget på nettstedet får de besøkende enkel tilgang til kunnskapsbanken og andre alternative kontaktmåter.

  • Oppdatert og kvalitetssikret innhold

    Utse innholdsansvarlig for de ulike guidene som får notiser når det er på tide å granske samt oppdatere innholdet.

  • Smart layout og struktur

    Kunnskapsbanken er like enkel å navigere for så vel medarbeidere som besøkende. Selvfølgelig kan dere tilpasse designen slik at den passer dere.

  • Innsikter og løpende forbedringer

    Dere ser enkelt hvilke guider som bør forbedres. Dette takket være feedbacken fra kundene. Dere kan også koble til eksterne statistikkverktøy som for eksempel Google Analytics.

  • Krever ingen utvikling

    Alla tjenester fra Kundo er skytjenester. Det betyr at Kundo står for alle oppdateringer og all utvikling. Dere kan heller fokusere på annet.

Slik virker Kundo Knowledge

  1. Skap kunnskapsbanken på Kundo

    Dere skaper raskt og enkelt en kunnskapsbank i Kundo. Vi hjelper dere med alle steg på veien, og med å tilpasse kunnskapsbanken til den grafiske profilen dere allerede har. Vi kurser medarbeiderne og viser hvordan dere tydelig lenker inn kunnskapsbanken på nettstedet.

  2. Dine medarbeidere kan enkelt publisere informasjon

    Kundo Knowledge gir kundeservicemedarbeiderne et enkelt verktøy for å raskt kunne publisere guider og kunnskapsartikler. Dere slipper det omstendelige arbeidet med å publisere eller oppdatere material på nettstedet. Dere kan formatere guidene med bilder, filmer, overskrifter, lenker og alt annet dere trenger.

  3. De besøkende søker og finner raskt rett svar i kunnskapsbanken

    Kundene finner fram til kunnskapsbanken via nettstedet eller søk på Google. En enkel søkefunksjon leder kunden til eksisterende spørsmål slik at de i mange fall ikke behøver kontakte dere.

  4. Dere får feedback på innholdet

    De besøkende kan enkelt gi feedback på guiden. Dersom guiden ikke var til hjelp presenteres automatisk alternative kontaktmåter. Dere får statistikk over hvilke guider som fungerer bra og hvilke som kan forbedres.

  5. Dere har full kontroll over oppdateringer og aktualitet

    Utse innholdsansvarlig som løpende får påminnelser om å granske det innholdet som de er ansvarlige for. Dere sikkerstiller at kunnskapsbanken inneholder aktuell og relevant informasjon.

Knowledge som kunnskapsbank for dine kunder og besøkende

Behøver dere en kunnskapsbank der dere publiserer guider og instruksjoner, eller kanskje skjemaer eller filmer som kan lastes ned? I så fall er en kunnskapsbank fra Kundo løsningen for dere! Her kommer kunder og andre som besøker nettstedet finne all den informasjon som dere har valgt å publisere. Selvfølgelig er alt like tilgjengelig i mobiltelefonen.

Eller som intern kunnskapsdatabase for medarbeiderne

Hvordan fungerer det med foreldreledighet, hvilke retningslinjer har vi for reiser, kan jeg få dekket treningskort? Med en intern kunnskapsdatabase fra Kundo, kan dere enkelt publisere nyttig informasjon og retningslinjer for medarbeiderne. Dere velger selvfølgelig helt selv hvem som skal ha tilgang til hva.

Gi de besøkende enkel tilgang til både kunnskapsbank og forumet med en fin widget

Gjør det enklere for de som besøker nettstedet å med en gang finne den hjelp og informasjon som søkes. Widgeten for Kundo Knowledge kan enkelt plasseres i ett hjørne på alle de sider dere vil ha den. De besøkende får via widgeten direkte tilgang til å søke blant guider, kunnskapsartikler og foruminnlegg, uten å måtte forlate nettstedet.