Brukervennlig helpdesk-system som forbedrer kundeservicen deres
I Kundos helpdesk-system håndterer dere enkelt innkommende spørsmål fra alle populære kanaler. Svar på spørsmål fra for eksempel e-post, chat, sosiale medier eller som innlegg i deres forum. Kundos produkter gagner både kundeservice og sluttkunden.

-
Samle alle kanaler
-
Forenkle samarbeidet med kolleger
-
Få oversikt over alle saker

Et helpdesk-system for bedre kundeservice
Slutt å bruke flere forskjellige systemer for deres support og helpdesk. Med Kundos helpdesk-system får du full oversikt, uansett hvor mange kanaler dere bruker. Alle innkommende spørsmål samles i én visning for en mer effektiv og bedre kundeservice.

Effektiv support med et enkelt og brukervennlig helpdesk-system
Samarbeid bedre innen kundeservice med vår helpdesk-system. Forenkle arbeidet for medarbeidere og unngå unødvendig dobbeltarbeid. Få en tydelig oversikt over hvem som jobber med hva, og hvilke saker som fortsatt er ubesvarte.

En god helpdesk driver kundetilfredshet og salg
Når dere jobber mer effektivt og strukturert i deres helpdesk, vil også kundene merke det. Med et helpdesk-system øker dere kvaliteten og reduserer svartiden gjennom en tydelig oversikt.