Frokost i Oslo

Oslo - Omgitt av glade kunder

sep 25
Tid:
Omgitt av glade kunder- et frokostseminar om kundeservice og kundeopplevelser med Kundo og Brilliant.

Hjertelig velkommen til et frokostseminar der vi snakker om hvordan bra kundeservice og kundeopplevelser skaper gladere kunder! Over en god frokost, byr vi på to inspirerende presentasjoner av Kundo og Brilliant. Talere er Kundos medgründer og CEO, Björn Lilja, samt salgssjefen hos Brilliant, Sara Gustafsson.

Björn forteller om sine lærdommer fra 10 års arbeid med å bygge verktøy for kundeservice. Det kommer bli tips på strategier for økt kundefornøydhet, og vi avslører dessuten hvilket mål som alle serviceorganisasjoner egentlig bør strebe mot.

Sara forteller om hvordan Brilliant hjelper organisasjoner med å bli bedre på å skape bra kundeopplevelser. Hva skal måles, hvordan skal det måles, og hvilke spørsmål bør vi stille til kundene? Og det viktigste av alt, hva gjør vi med resultatet?

Program

07:30 – Frokost

08:00 – Kundeservice og kundefornøydhet - Målet alle serviceorganisasjoner bør ha, og tips på strategier for å komme dit. (Björn)

08.35 – Kundeopplevelsen - Hva skal måles, hvordan skal det måles, og hvilke spørsmål bør vi stille til kundene? Og det viktigste av alt, hva gjør vi med resultatet? (Sara)

09:15 – Tid for spørsmål

När: Onsdag 25 september 2019. Velkommen fra kl. 07.30
Var: Christiana Qvartalet Møtesenter, Grev Wedels Plass 7, Oslo.

Frokostseminaret er helt gratis, men antallet plasser er begrenset. Begge talerne snakker på svensk.

Velkommen!