Skip to content

Et enklere alternativ til chatbot

Kundos unike chatassistent er en hybrid mellom en tradisjonell chat og et system som kan avlaste kundeservice på samme måte som en chatbot. Når kunden begynner å stille sitt spørsmål i chatten, søker chatassistenten i sanntid i kilder som kunnskapsbank og spørreforum. Hvis svarene ikke matcher kundens spørsmål, kan kunden umiddelbart velge å chatte som vanlig med kundeservice.

Kvinna ler medan hon arbetar vid sin laptop i en avslappnad hemmamiljö med kuddar i bakgrunden
Man med hörlurar arbetar vid ett skrivbord, omgiven av naturligt ljus från ett fönster och en kopp i bakgrunden

Som en chatbot, bare enklere

Kundos chatassistent effektiviserer kundeservicen deres uten å gå på bekostning av brukeropplevelsen. Dere kommer i gang raskere enn med en chatbot. Chatten er enkelt tilgjengelig på nettsiden og søker etter samt presenterer svar fra eksisterende informasjon på en måte som gir en smidig opplevelse for kunden. Chatassistenten lar dere effektivisere kundeservice i chat uten omfattende implementering av komplekse AI-systemer og uten store mengder treningsdata. Dere er i gang med noen få klikk.

Leende man i en verkstad, klädd i en grå hoodie, omgiven av maskiner och verktyg i en industriell miljö

Effekten av en chatbot – med forbedret kundetilfredshet

En effektiv kundeopplevelse handler om å gi raske og relevante svar. Med chatassistenten forbedres kundeserviceprosessen, noe som fører til høyere tilfredshet hos brukerne deres. Chatassistenten effektiviserer kundeservicen deres samtidig som den sørger for at kunden alltid har en positiv opplevelse.

Abstrakt illustration i jordnära färgtoner, med mjuka linjer och vågiga former i brunt och rosa

Utnytt deres eksisterende kunnskapsbase

Chatassistenten henter data fra kunnskapsbanken eller spørreforumet deres. Så snart informasjonen oppdateres der, blir den også tilgjengelig for chatassistenten. Dere kobler enkelt eksisterende informasjonskilder til chatassistenten med noen få klikk. Forslagene på svar som chatassistenten presenterer, bidrar til mer effektiv kundeservice, ettersom kunden finner svar uten å måtte starte en chat med kundeservice.

Leende man i vit skjorta och förkläde, står utomhus med en bakgrund av suddiga cafédetaljer

Håndterer alle språk

Chatassistenten støtter alle språk dere har informasjon på i kildene dere kobler til.

Fremtidssikr kundeservicen deres i dag