AI-agenter: Hva er det – og hvorfor snakker alle om dem?
Webinar om AI-agenter: Lær hvordan de forandrer fremtidens kundeservice og automatisering.
Løsninger
Kundos unike chatassistent er en hybrid mellom en tradisjonell chat og et system som kan avlaste kundeservice på samme måte som en chatbot.
Kundos chatassistent effektiviserer kundeservicen deres og er et enklere alternativ til en tradisjonell chatbot. Dere kommer i gang raskere og uten styr. Chatassistenten er lett tilgjengelig rett på nettsiden deres, hvor den søker gjennom og presenterer svar fra informasjon dere allerede har – alt for å gi kunden en så smidig opplevelse som mulig.
En effektiv kundeopplevelse handler om å gi raske og relevante svar. Med chatassistenten forbedres kundeserviceprosessen, noe som gir høyere tilfredshet blant brukerne deres. Den effektiviserer kundeservicen samtidig som den sørger for at kundene alltid får en positiv opplevelse.
Chatassistenten henter informasjonen sin direkte fra kunnskapsbasen eller forumet deres. Så snart noe oppdateres der, blir det også tilgjengelig i chatten. Med noen få klikk kobler dere sammen eksisterende informasjonskilder. Kunden får relevante forslag direkte i chatten, noe som gjør at mange spørsmål løses allerede før de når kundeservice.
"Det beste med Kundo er at det er veldig brukervennlig, noe som gjorde det til en perfekt match for oss."
Kim Hedemyr, Sweef
Kim Hedemyr, Sweef
Webinar om AI-agenter: Lær hvordan de forandrer fremtidens kundeservice og automatisering.
AI Chat vs Chatbot – hva er forskjellen? Lær hvordan AI endrer kundeservice, og hvordan du kan...
Lær hvordan du skaper en bedriftsunik AI Chat som styrker merkevaren din og forbedrer...