Et enklere alternativ til chatbot
Kundos unike chatassistent er en hybrid mellom en tradisjonell chat og et system som kan avlaste kundeservice på samme måte som en chatbot. Når kunden begynner å stille sitt spørsmål i chatten, søker chatassistenten i sanntid i kilder som kunnskapsbank og spørreforum. Hvis svarene ikke matcher kundens spørsmål, kan kunden umiddelbart velge å chatte som vanlig med kundeservice.


Som en chatbot, bare enklere
Kundos chatassistent effektiviserer kundeservicen deres uten å gå på bekostning av brukeropplevelsen. Dere kommer i gang raskere enn med en chatbot. Chatten er enkelt tilgjengelig på nettsiden og søker etter samt presenterer svar fra eksisterende informasjon på en måte som gir en smidig opplevelse for kunden. Chatassistenten lar dere effektivisere kundeservice i chat uten omfattende implementering av komplekse AI-systemer og uten store mengder treningsdata. Dere er i gang med noen få klikk.

Effekten av en chatbot – med forbedret kundetilfredshet
En effektiv kundeopplevelse handler om å gi raske og relevante svar. Med chatassistenten forbedres kundeserviceprosessen, noe som fører til høyere tilfredshet hos brukerne deres. Chatassistenten effektiviserer kundeservicen deres samtidig som den sørger for at kunden alltid har en positiv opplevelse.

Utnytt deres eksisterende kunnskapsbase
Chatassistenten henter data fra kunnskapsbanken eller spørreforumet deres. Så snart informasjonen oppdateres der, blir den også tilgjengelig for chatassistenten. Dere kobler enkelt eksisterende informasjonskilder til chatassistenten med noen få klikk. Forslagene på svar som chatassistenten presenterer, bidrar til mer effektiv kundeservice, ettersom kunden finner svar uten å måtte starte en chat med kundeservice.

Håndterer alle språk
Chatassistenten støtter alle språk dere har informasjon på i kildene dere kobler til.