Kundo Chat

Smart og enkel kundechat for bedre kundeservice på nettstedet ditt

Kundo Chat er en smart og enkel kundechatt som forenkler både kundeservice og salg på nettstedet ditt. Med en digital chattsupport kommer dere bli lettere tilgjengelig, og kan raskt gi de besøkende den hjelp de behøver. Kundos chattverktøy kommer med flere smarte funksjoner, og håndteres i samme enkle dashboard som alle andre produkter fra Kundo.

Fordeler med Kundo Chat

  • Brukervennlig verktøy

    En pen, mottagelig og brukervennlig chatt. Like enkel å bruke for deg som for dine besøkende.

  • Et personlig møte

    En kundechatt gjør at dere, på nettstedet, kan tilby den personlige tilstedeværelsen som de besøkende forventer seg.

  • Raskere saksbehandling

    Raskere enn mail, enklere enn telefon. En chatt hjelper med å løse de besøkendes problem med en gang.

  • Smarte funksjoner for effektiv kundeservice

    Ferdige svar, statistikk, tildeling av saker, samt flere andre funksjoner som gjør det enklere for de som jobber med kundeservice.

  • En chatt hjelper fler

    En digital chatt øker sjansene for kontakt med flere målgrupper. Dere kan dessuten håndtere flere chatter samtidig.

  • Øk salget på nett

    Øk salget gjennom å alltid være tilgjengelig for potensielle kunder på nett.

En chatt som gir resultat!

Kundo Chat brukes av e-handlere, banker, forsikringsselskap, reiseselskaper, kommuner og mange andre. Les hva de synes om Kundo Chat, og hvordan det har skapt merverdi for dem.

Økt konvertering med Kundo Chat på hjemmesiden.

Slik virker Kundo Chat

  1. Plasser chatten på hjemmesiden

    Velg hvilke sider chatten skal vises på, og skriv inn noen koderader på nettstedet. Dere tilpasser chattens utseende samt hvem som skal kunne svare på chatter direkte i Kundos kontrollpanel.

  2. Kunden chatter med dere

    Chatten vises på nettstedet når dine medarbeidere har valgt å vise seg tilgjengelige på chatten. Kunden klikker på chatten, blir automatisk ønsket velkommen og kan deretter enkelt stille de spørsmål som han eller hun måtte ha.

  3. Medarbeidere svarer på chatten

    Chatten tildeles automatisk til en tilgjengelig medarbeider som da får en tydelig melding i Kundo. Medarbeideren kan nå svare på chatten, se hvilken side kunden befinner seg på, samt sende og ta imot filer. Dere bestemmer selv hvor mange chatter som skal kunne håndteres samtidig.

  4. Historikk og statistikk

    Chatthistorikk spares og blir søkbar, også for senere anledning. De kan kategoriseres med tagger, tildeles kollegaer og markeres i fall de krever oppfølging. Chatter registreres på kundens kundekort og dere kan raskt se om kunden har kontaktet dere også gjennom andre kanaler. Oversiktlig statistikk gir informasjon om antall chatter og hvordan disse har blitt håndtert.

En komplett kundechatt for profesjonell kundeservice

Kundo Chat er en av Kundos mange produkter for en bedre kundeservice. Chatten er en skytjenste, akkurat som våre andre produkter. Det betyr at vi på Kundo tar hånd om alle oppdateringer og videreutviklinger av produktet. Dere får mer tid til å fokusere på kunden!

Kundenes egne historier

Kom i gang med Kundo Chat

Kundo Chat fungerer bra for seg, men enda bedre sammen med de andre produktene fra Kundo. Alle nye kunder har tilgang til Kundos svenske support, samt blir kurset i hvordan man på best mulige måte kommer i gang med chatten. Prislappen for Kundo Chat er avhengig av hvor mange produkter fra Kundo dere allerede har, samt hvor mange som skal jobbe i chattverktøyet. Bestill en gratis demo for Kundo Chat, så forteller vi mer!

Bestill demo